nog maar 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Kim Kuijpers - WaarBenJij.nu nog maar 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Kim Kuijpers - WaarBenJij.nu

nog maar 1 nachtje slapen!

Blijf op de hoogte en volg Kim

21 Juli 2013 | Nederland, Deurne

Nog maar 1 nachtje slapen en dan is het eindelijk zo ver: op naar Santiago de Chile voor een half jaar! De bagage is ingepakt en wonder boven wonder gaat alles nog dicht ook. Vanavond nog lekker uit eten met het gezinnetje, maar dan komt het opeens wel heel dichtbij. Misschien dat ik dan eindelijk besef dat ik iedereen hier een half jaar moet missen.

Lekker uitslapen op de dag van vertrek zit er niet in, om 12.00 vertrekt het vliegtuig vanuit Brussel, dus we moeten toch wel vroeg vertrekken. Tussendoor stap ik ook nog over in Madrid en in Miami voordat ik Santiago bereik, op 23 juli om 7.45 lokale tijd. Daar word ik opgehaald door de vrouw bij wie ik tijdelijk logeer en dan kan het avontuur echt beginnen! Goed bijkomen van de reis en alvast een beetje wennen aan het Spaans daar zit er niet in, de volgende dag word ik verwacht op de Universidad Alberto Hurtado om wat laatste dingetjes te regelen. Gelukkig kan ik daarna rustig de stad verkennen, want op 29 juli beginnen de colleges pas.

In de tussentijd zal ik proberen met deze blog iedereen op de hoogte te houden van de leuke, maffe en vreemde dingen die in meemaak, inclusief eventuele (taal)blunders.

Nou, adiós amigos, het volgende bericht zal geschreven worden in Chili!


  • 21 Juli 2013 - 15:43

    Nico En Rita:

    Kim, veel plezier daar, en geniet ervan! We zien elkaar straks weer in 2014!!

  • 21 Juli 2013 - 16:00

    Riny:

    Hallo Kim,goede reis en succes met de laatste loodjes!Ik ben benieuwd naar je ervaringen en zal je volgen in Chili,en je weet :zonodig kun je altijd bellen.Groetjes ook van Angel,Riny.

  • 21 Juli 2013 - 19:34

    Femke Hoebergen:

    Heel veel plezier Kimmie! We skypen wel een keertje! xx

  • 21 Juli 2013 - 22:16

    Anne:

    Ik ga je missen zusje!
    Maar geniet ervan!

  • 22 Juli 2013 - 15:08

    Mama:

    ha meisje. een hele goede reis en heel veel plezier in Chili. geniet er van.
    kusjes xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx m en r

  • 25 Juli 2013 - 19:21

    Frans-Jan :

    Leuke tijd gewenst, veel plezier in een koud Chile, hebben we eindelijk weer een goude zomer ga jij weer winteren groeten Frans-Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 25 Juni 2013
Verslag gelezen: 805
Totaal aantal bezoekers 15341

Voorgaande reizen:

17 April 2016 - 22 Juli 2016

Costa Rica

22 Juli 2013 - 01 December 2014

Santiago de Chile

Landen bezocht: